Skautská křižovatka
skok na menu křižovatky nebo sekce Organizace
Křižovatka » Organizace » Ústřední orgány » Valný sněm Junáka » Logo Valného sněmu Junáka v Kolíně se představuje » Názory
Lenka (neregistrovaný) napsal(a) 01.02.2011 ve 14:45:48:
Zajímalo by mě kolik bylo návrhů a jaké..
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
MvSs (neregistrovaný) napsal(a) 01.02.2011 v 19:22:22:
Měl jsem možnost vidět jiné logo s Méďama, ten byl hravější, tento jo moc suchý. Š
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Lenka (neregistrovaný) napsal(a) 01.02.2011 v 19:33:27:
On byl nějaký s mědvědama??? Něco jako Potkali se u Kolína??? To je i vtipnější než most s chrámem sv.Bartoloměje..a vůbec proč tu nejsou ty jiné návrhy, aby byla možnost výběru…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
teta Šíšalka (neregistrovaný) napsal(a) 01.02.2011 v 19:44:41:
Já chci medvědy!!!!! Tento návrh se mi vůbec nelíbí!!! POJĎTE PANE BUDEME SI HRÁT
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 v 07:25:18:
.….….…..chci take logo s MEDAMA….….…bylo by to neco skutecne originalniho,tech „vaznych“ mame tolik ze to ani neni prehledne!
A navic by to krasne ukazovalozakladni skautskou ideu BP….…..ti kteri si budou spolu v mladi hrat,ti (doufam) ze kdyz budou dospeli nebudou po sobe strilet….….…
Snad jedina potiz je ze asi jsou nejaka „autorska prava“ ktera jsou k neprekonani?
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 01.02.2011 ve 21:37:42:
To logo s medvědy nebylo špatné, ale totálně nevhodné pro zasedání nejvyššího orgánu Junáka – příliš dětské. Nicméně třeba pro jiné akce (Poradní skálu, či nějakou vzdělávací) to bude perfektní.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Lenka (neregistrovaný) napsal(a) 01.02.2011 ve 22:34:10:
Škoda, že vhodnost nemůžeme také posoudit…a proč nebýt trochu dětští? Proč se brát tak vážně…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 02.02.2011 ve 02:39:37:
Nejde o to zda být/nebýt dětští. Klidně buďme, hlavně ve tvorbě programu pro děti a zvláště v jeho realizaci. Jednak nám odměnou budou rozzářené dětské oči, jednak je to i pro nás ventil našich každodenních problémů a starostí.
Ale nepostrádejme ochotu hledat tu hranici, kde je to žádoucí a kde to už působí nepatřičně. To, že tuto míru „vyvážíme“, naši dětskost nikterak nesnižuje.
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 v 07:27:59:
kdo se bere moc vazne, ten nebude bran vazne….….…...
Jen ten kdo se dokaze smat sam sobe bude bran vazne….….…..
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 02.02.2011 v 10:18:11:
A v tomto s Tebou souhlasím, podle mého se to nevylučuje s tím, co jsem uvedl výše.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:49:56:
Rozlisujme detske OK detinske NO (….….a ti medvedi skutecne detinsti nejsou!)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 03.02.2011 ve 12:40:06:
To je věc názoru. Dle mého je tento návrh až dětinský a pro sněm se nehodí.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Pérák (monmiray) napsal(a) 02.02.2011 v 01:49:50:
Jako kolínský skaut jsem měl také možnost seznámit se se znakem „Potkali se u Kolína“. Bylo hravé, vtipné, výmluvné…bohužel, logo prověřeného kolínského malíře, který tvoří skautskou grafiku, jež se stala symbolem a domácím zlatem kolínského skautingu, byla zatlačena „tradičním věžatým logem“. Určitě neříkám, že je logo br. Gandalfa ošklivé, ale už to tady bylo mnohokokrát… působí na mě chladně, sterilně. Považuji se za tradicionalistu, ale když už máme ten samý nový program, když má Junák sám bordel v tom, jestli má znak nebo logo a všechno se teď dělá „cool a in“, tak zrovna tady by trocha novosti, svěžesti a originality neškodila. A abych byl taky trochu cool – VANČURA RULESS !
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 v 08:37:05:
.….….…...a neda se to jeste zmenit? Chybami se clovek uci a pripustit chybu neni zadny omyl….….…
.….…...muz,ktery se jeste nedopustil zadne chyby ,jeste nikdy nic neudelal….… ( z knihy od Walter Hansen :Vlk jenz nikdy nespi Dobrodruzny zivot Lorda Baden Powella – Praha 1994)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 v 08:37:10:
.….….…...a neda se to jeste zmenit? Chybami se clovek uci a pripustit chybu neni zadny omyl….….…
.….…...muz,ktery se jeste nedopustil zadne chyby ,jeste nikdy nic neudelal….… ( z knihy od Walter Hansen :Vlk jenz nikdy nespi Dobrodruzny zivot Lorda Baden Powella – Praha 1994)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Pérák (monmiray) napsal(a) 02.02.2011 ve 12:15:18:
Ještě mě napadla jedna věc – vzpoměl jsem si na logo sněmu KD – v logu byla použita symbolika Krakonoše – logo odkazovalo na místo konání a zároveň i vtipně a důstojně na to, že se jedná o sněm oldskautů (Krakonoš jako starší vousatý pán) – možná je to mimo mísu, ale líbilo se mi jak se oldskauti dovedou na celou věc podívat originálně a s nadhledem. I my bychom neměli zapomínat, že jsme dětská organizace, občas mám pocit, že si hrajeme na stát ve státě nebo na nadnárodní firmu plnou managerů, která zapomíná na to podstatné a důležité, co dává našemu konání smysl – děti. Na Valném sněmu budou zasedat vedoucí dětí, není to zasedání ministerstva, neberme se tak vážně, pojďme si hrát…
bodů: 1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Petr (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 ve 12:28:27:
Ja zastávám názor, že když je čas na práci, tak se má pracovat a když je čas na hraní, tak se má hrát. A je VSJ prostorem ke hře? Chceme aby byl VSJ hrou?
Ano jsme dětská organizace, ale to nevylučuje (spíše vyžaduje) nutnost managerského řízení. Například taková paralela s rodinou. Mám rodinu, 3 děti. Jedním z mých rodinných cílů je výchova mých dětí a vzájemné dobré rodinné soužití. I když je mým cílem vychovat děti, tak v návaznosti na to musím řešit spoustu jiných záležitostí přímo s výchovou nesouvisející – vydělávání na živobytí, bydlení… A na tyto „podpůrné“ věci se nedívám dětským pohledem, nehraju si při nich, i když je to v konečném důsledku pro dobro mých dětí a celé rodiny. Takže moc nesouhlasím s tvou poznámkou „neberme se tak vážně, pojďme si hrát…“
Jak jsem psal níže, vlastní logo sněmu je nepodstatná věc, řešme věci podstatnější.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Pérák (monmiray) napsal(a) 02.02.2011 ve 12:59:12:
Jistě, Petře, s tím jak si to napsal, nemohu než nesouhlasit. Nicméně pojďme si hrát je spíše mým vyjádřením podpory medvědího loga, jinak beru sněm vážně a považuji ho za zcela zásadní pro celou existenci Junáka, který stojí (podle mého názoru) na křižovatce – byť to tak asi nevyznělo. Mé vyjádření patří spíše obecnému stavu v Junáku, kdy někteří lidé, kteří sedí na horkých křeslech, akorát bafuňaří a loví položky do životopisu, ačkoliv v reálu třeba nikdy žádný oddíl nevedli. Já a lidé z mého skautského okolí máme plné zuby funkcionářů, kteří hlásí např. zbavme se kroje, je to špatný marketingový nástroj a jedním dechem dodávají… ale pořád jsme skauti, jen už ne v kroji… tím jsem znepokojen a máš pravdu, to bude na sněmu TO důležité. Nicméně – kdyby se hlasovalo – což nebude, stojím za medvědy. Díky za příjemnou diskusi, třeba se potkáme na sněmu.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:38:25:
Trochu mne zarazi pristup….….….organizatori jsou z KOLINA tak proc nerespektovat JEJICH navrh a ne zase jako vzdy se ma uskutecnit ten ktere „vytvorilo velke nacelnictvo“
Podobne to bylo i s logo „Betlemskeho svetla“ ! Take se velkym nacelnikum nezdalo „dokonale“ logo ktere vytvorili v Brne a zacalo „protlacovat“ svuj navrh.Jenom ze v tomto pripade muselo kapitulovat a uznat „i kdyz se skripanim zubu“ ,ze logo z Brna je a zustane i nadale pouzivane a to „velkonacelnicke“ pujde zaslouzene do archivu….….…..
Mam dojem ze i tady je to znova nadherna ukazka jak se zachazi s „moci“ (….….…..jak chutna moc….….…) protoze jsem „nahore“ tak rozhoduji a co delaji jednotky „dole“ je mi fuk.To ze neco budou moci organisovat je stejne jenom takova radoby „demokraticka“ zasterka.
Co by se stalo kdyby ted nahodou „Kolin“ rekl….….…vite,organisujte si to sami kde chcete….….….? A trhnete si….….…...
Pragocentrismus rado by „taky-prazaku“ MUSI ZVITEZIT ZA KAZDOU CENU ! (jinak proc bycho byli „velci nacelnici“ vzdyt stejne nas nikdo nezna a nevi co delame….….….) (aspon takhle ukazujeme nejakou cinnost)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jerry (neregistrovaný) napsal(a) 03.02.2011 v 11:25:15:
A v Rakouzsku Wienacentrismus neexistuje?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 04.02.2011 v 07:29:31:
.….….…..samozrejme….….….…..nekteri pod nim dokonce trpeli a upeli 300 let….….…..
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
:) (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 10:02:52:
Já myslím, že je úplně jedno jaké log bude, respektive jestli vůbec nějaké bude :)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Petr (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 ve 12:01:17:
Přesně tak, logo VS není vůbec podstatné, jen je jako doplněk. Důležité jsou diskuze a výsledky sněmu. To určí směřování naší organizace v dalších letech. Zabývejme se věci podstatnými.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:47:57:
Samozrejme ze logo neni podstatne ALE uz ten pristup je to co by nemelo byt….….To co je podstatne nejsou diskuse ALE osobni pristup ke vsemu co koname,a v tomto pripade to ukazuje porad jeste na „normalizacni duchovni dedictvi“ ktereho v podvedomi porad mame….….…..NE SLUZBA hnuti ale organisace (doufam ze ne hnuti) ma slouzit aby si „nekdo“ delal ostruhy!
Jak chceme vychovavat ke SLUZBE,kdyz sami sluzbu nekoname?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrT (petrt) napsal(a) 02.02.2011 v 10:03:01:
Snad neprovedu nic nelegálního nebo špatného, když těm co neměli to štěstí ukážu návrh loga s medvědy.
http://tinypic.com/view.php?…
Osobně se mi nejvíce líbí ta symbolika za tím.
„Na obrázku jsou medvědi, kteří reprezentují známé postavičky z večerníčku Potkali se u Kolína. Pro Kolín je to symbolické z pohledu motivu známých postaviček a pro Valný sněm je to symbolické z pohledu Potkali se ( jednali a hlasovali ).“
S autorskými právy asi problém nebyl, neboť logo večerníčkové medvědy nekopíruje, ale volně se jimi inspirovalo.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Lenka (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 10:25:35:
Medvědi jsou úžasní…:)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Fred (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 15:55:17:
Medvědi jsou super, můj hlas by měli.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Honzík (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 16:37:31:
Medvědíííííííí- brum,brum.Medvědi jsou fajn
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:18:09:
Muj hlas maji….….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
BuBy (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 10:59:50:
Nechceme sterilní logo, chceme medvědy! Podpoříte to někdo??
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 ve 12:59:46:
JSEM PRO….….….…...Ono uz jak se ukazuje na logo, tak se tam lide predem „naladuji“ a jsou pripraveni….….….…bud na „strasne dulezitou,suchou a svetobornou diskusi“ nebo na praci ktera ma radostne prinest neco detem….….…...
Logo slovenskeho snemu 1990(?) .….….….…vsechno je pred nami i to co by melo byt davno za nami….….….…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Fred (tomas.slavik) napsal(a) 02.02.2011 v 17:09:09:
Napiš něco chytrého petičního do blogu na křižovatce. Třeba se to chytne a bude nás hodně :). Ale třeba taky ne.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Bořek Slunéčko (borek) napsal(a) 02.02.2011 v 11:00:06:
Nazdar, vzhledem k tomu, že u výběru loga jsem měl silné slovo, tak bych rád přispěl do objasnění celé záležitosti. Logo sněmu má poměrně jepičí život – doprovází nás pár měsíců před akcí samotnou, slouží jako součást grafiky materiálů pro delegáty, je využíván na sběratelské záležitosti – jako jsou odznaky a dopisní papíry. Nápadů od kolínských skautů bylo snad přes deset, nakonec se Výkonná rada nepřiklonila k žádnému z nich a oslovili jsme několik dalších skautských grafiků. „Medvědi“ přes silnou podporu nakonec neprošli z důvodů, které tady už zde v diskuzi padly – velmi netradiční podoba snad až příliš dětská, „náhradní“ podoba vzhledem k autorských právům, vhodnost k Valnému sněmu. Snad podoba loga nepřekryje témata, které se na sněmu budou probírat. :) Ať už by logo bylo jakékoliv, vždy by se někomu líbilo a někomu ne. Bořek
bodů: 2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jarek (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 11:23:46:
Souhlasím! Medvědi vypadají opravdu velmi dětsky a ke sněmu se to nehodí.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 ve 13:04:20:
.….….…..a nebo se ke snemu nehodi ti „superduleziti a velevazni“ PANI BRATRI DELEGATI….….….(protoze sestry ve vetsine takhle „dulezite“ nejsou – dokazi se vice smat a nebrat se tak smrtelne vazne)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 02.02.2011 ve 13:16:56:
.….….…...trochu mne zarazi zlechceni „jepiciho zivota“ nasich logo….….…To znamena ze nasivka oddilu ktery se doziva xxx let a bude to oslavovat jeden den je tudiz mozno „odflaknout“ a venovat se necemu „dulezitemu“ ? Co je pro nas dulezite a co ne ? Nejsou nektera temata dulezita jenom pro „velke pohlavary a nacelniky“ ,ale skauti/tky potrebuji neco uplne jineho?
Mozna ze prave tato „DETSKA“ podoba by ukazala kde jsou nase prority… Jest-li ve schuzovani (strasne vaznem) ,( jako za „starych "zlatych“ normalizovanych casu") nebo ve sluzbe DETEM ?
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jenda (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 16:35:51:
nesouhlasím-jsme dětská vychovná organizace proč nemít logo dětské.Proč mám mít logo s kostelem,když nejsme jen křešťani,nebo s mostem,když nejedu na veletrh mostních konstrukcí.!!
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Cumel (neregistrovaný) napsal(a) 02.02.2011 v 17:55:24:
Co třeba cumel? Je to dostatečně dětské?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:17:28:
Rozlisuj : Detske OK detinske NO
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 07:19:58:
v celku mas pravdu….….….…..
Mozna ze by to bylo mozne jeste zmenit!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 v 08:27:00:
.….….…..i kdyz navrh pochazi zChotebore ( nedaleko v Rohozne se narodila moje maminka) muj bratranec vyucuje na choteborskem gymnasiu a nas Velmistr Radu ma v Chotebori domov http://www.oslj.cz
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jerry (neregistrovaný) napsal(a) 03.02.2011 v 11:31:02:
protože jsou tyhle stavby asi v Kolíně postavený, byls tam někdy? S tím jestli jsi křesťan to nemá nic společnýho, mluvíš mimo
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 ve 14:00:19:
.….….….v Koline jsem byl mnohokrate,mimo jine na snemu OVF,a take tam bydli jedem muj velice dobry znamy,jeste z dob studii….….….a obcas i projizdim kdyz jedu do Uhlirkych Janovic….…...
Jen tak na okraj : ten kostel je nebo jeste neni otevreny,jak daleko jsou ty opravy?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jenda (neregistrovaný) napsal(a) 03.02.2011 v 17:08:08:
jj v Kolíně jsem byl.Medvědy od Kolína zná pomalu každý,ale chrám sv,Bartoloměje a most zná jistě násobně méně lidí.Pokud jsem mimo…to se jistě stát může,nemám patent na rozum :-)
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jerry (neregistrovaný) napsal(a) 03.02.2011 v 11:33:20:
Jo, jo, je rozdíl umět si jako dospělý s dětmi hrát (být dětský) nebo se jako dospělý chovat infantilně (být dětinský). To druhé bývá přednětem posměchu.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 03.02.2011 ve 14:01:34:
Kolik mas deti,ze tak zasvecene mluvis?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrT (petrt) napsal(a) 03.02.2011 v 15:17:18:
Nemůže si hrát s dětmi někdo kdo děti nemá? Může posoudit dětinskost jenom ten kdo má děti?
bodů: 1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 04.02.2011 v 07:36:15:
.…..muze….….ale kdo je ma ten to dokaze pochopit a rozlisit asi lepe….….Kdo je nema ,ma je jenom par hodin tydne (pokud neni na tabore) a kdo je ma, ten je ma „26 hodin denne a 8 dni v tydnu“.
Pokud existuji vyjimky tak je to skutecne vyjinka a ten vyjimecny clovek je podle mne genius !
bodů: -2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Rejsek (neregistrovaný) napsal(a) 04.02.2011 v 11:24:09:
Ahoj,
medvědi jsou sice hezcí, přesto se mi ke sněmu také nehodí. Působí opravdu jako obrázek pro děti, než logo po sněm. Raději ho využijte třeba měkdy v budoucnu u závodu pro vlčata, třeba budete pořádat celostátní kolo.
Někdo tady píše, že to nesmíme brát moc vážně. Myslím, že řadá z nás je z lehčování všeho už přesycena. Před pár lety se začaly vyhlašování anket a soutěží v českých televizích pořádat formou nadsázky a vtipu, kdy tehdy vážné vyhlašování chtěli zlehčit a ve výsledku se stala z toho laciná trapná estráda. Neříkám, že použití medvědů by tohle znamenalo, ale nesnažme se ze všeho dělat legraci a někdy si naopak té vážnosti užijme. Skautský sněm si vážnost zaslouží.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 05.02.2011 v 07:51:19:
Mas v zaklade pravdu….…...
jen je tady potreba se zamyslet abychom „nepretahli“ .Jak znamo tak v nejateiztictejsim state (ktery odmita veskere liturgicke a jine slavnosti) se zase na druhe strane „slavi“ zajimave statni i mistni paraliturgie. pocinajic „vitanim obcanku“ a konce „statnim pohrbem“ A mezi tim se to hemzi rozlicnymi ceremoniemi,ktere maji dodat „slavnostni a vazny okamzik“.Nejsem proti urcite slavnosti,ale pro PRACOVNI snem je paraliturgicky ceremoniar s „kazanim velkeho nacelnika“ a dalsi trochu mimo. Mam dojem ze bychom meli prenechat ceremonie tam kam patri a pokud nekomu chybi,tak at si treba organisuje ekumenicke setkani skautu/tek,ale at nedela z normalniho pracovniho setkani paraliturgickou slavnostni skautosluzbu.Samozrejme jsem ze zakladu proti tomu ze vseho delat komedii a estradu,ale i druhy extrem je slepa ulicka.Je zapotrebi aby PRACOVNI SNEM zustal jenom pracovnim a slavnostni shromazdeni prenechali tam kam skutecne patri. Protoze jinak je to zbytecna ztrata casu na ukor skutecne prace!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
G. (neregistrovaný) napsal(a) 04.02.2011 ve 23:18:39:
http://img585.imageshack.us/i/39768969.jpg/
Tohle je to s těma medvídkama autorská práva netřeba je i jinej nadpis a kdo mi dokáže že to jsou původní medvídci? ;)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
G. (neregistrovaný) napsal(a) 04.02.2011 ve 23:26:47:
JInak toto je jen jedno z mnoha z Kolína… jen že ani newim keré ty medvědy kdo chtěl ;)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 05.02.2011 v 08:05:35:
.….….…..ten „oficialni“ neminim zaradit do nasi sbirky,je moc obycejny a nic nerikajici….….Skoda zase ztracena prilezitost….….….Totiz ten " s medvedama" by upoutal pozornost i jinde na svete a nasi spolubratri/sestry by se ptali kde to je a co to je cz! Nedelejme si uluzi ze nekde ,krome Evropy,vedi kde je cesko, ze zkusenosti vim ze i pro mnohe je austria totez co australia ( podobne jako cesko,cecensko,a pod….….…snad jeste nekdo vi kde je/vlastne bylo/ ceskoslovensko /i kdyz si to nakonec splete se slovinskem/).Kdo spolupracuje s mezinarodnimy styky mi to potvrdi….…..Jen ten kdo „nevytahl paty za humna“ si bude porad myslet neco o stredu sveta a o samomospasitelne….….….
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 16.02.2011 ve 13:38:25:
Nevím, jestli si to uvědomuješ, Hathy, ale loga (zvláště sněmu) se nedělají primárně kvůli nějaké sbírce… A pokud vím, sbírky se neskládají z jednotlivých sbírkových předmětů podle toho, co se nám líbí nebo ne, ale dle významové hodnoty daného sbírkového předmětu. Takže to Tvé „ten „oficialni“ neminim zaradit do nasi sbirky“, má co do vyjádření pracovníka muzea (kterému by mělo jít o odbornost především) dosti daleko.
Medvědí logo by pozornost upoutalo, to zcela bezpochyby. Nu což, zase nebudeme světově slavní… Na druhou stranu, také netuším, kde leží každá země na světě. A to, že všichni lidé světa netuší, kde leží Česká republika… no, snad se mi dnes kvůli tomu podaří usnout…
Ad ČR coby střed světa: Zatím jsi jediný, kdo tady něco takového zmiňuje. Nikdy jsem nezaznamenal podobné vyjádření stran českých příslušníků, natožpak skautů.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 22.02.2011 v 07:47:50:
.….….…ohledne ceske sbirky v nasem museu….….…vsichni kteri meli moznost ji videt vedi ze je to jedna z nejvetsich a nejzajimavejsich ceskych sbirek mimo cz.Dokonce mame exponaty ktere nejsou ani v cz a byli nam nabizeny ruzne vymeny ale prozatim nemame zajem .Jenom jednu potiz mame a to je je misto.I kdyz mame museum velice velike ( na skautske pomery) tak musime dobre uvazovat co z novych prirustku zaradime.Nase priorita je samozrejme mit kopletni sbirku rak.skautingu.a vice mene se nam to dari…..Samozrejme jsou zde urcita „okna“ hlavne v zacatcich a okolo valky,ale i ta se zaviraji.V posledni dobe jsme napr.ziskali oficialni vlajku Jamboree 1951 v Bad Ischl ( uz jsme mysleli ze je ztracena) ale mel ji jeden ucastnik,ktery si ji vzal na pamatku po skonceni tabora….….…..je to velika vec, uz jenom rozmery asi tak 5×3 m (presne jsem ji nemeril i kdyz jsem ji mel doma na vyprani!). Ohledne ostatnich skaut.organisaci si nedelame iluse,ze bychom nekdy meli KOMLETNI sbirky a tak si tedy vybirame „speky“ nebo neco co trochu ma spolecneho s nasi oranisaci (jako napr Brno 41. kteri leta organisuji BS). Samozrejme predmety ktere jsou mene zajimave nezarazujeme – neni misto! V tomto okamziku pracuji mimo jine na panelech cs a cz .Samozrejme ze tam chci zaradit ty exponaty ktere vice zaujmou publikum i kdyz nebudou tak vyznamne.Napr.mam moc hezky odznak kolinskych skautu,bile vysivany na cernem podklade ukazuje veverku(?) se skaut kloboukem. Nezvykle ale urcite zaujme! Oproti „suchym“ nasivkam….….…...
.…...je videt ze jsi nebyl v exilu….….…..jinak by jsi o ceskem stredu takhle asi nemluvil….….…..a ruzne akce kde NJ ci pod.dosavad objevuje objevene potvrzuji tuto tezi( viz stryc Frantisek v Jirotkove „Saturninu“).Proc napr po 20 letech neni jeste WB v cz ? Na celem svete je….….….A dalsi….….…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 22.02.2011 ve 14:12:38:
Díky za krátký exkurz do problematiky vašeho muzea a institutu, Hathy, nic to ovšem nemění na tom, že znaky a loga nejsou tvořeny primárně pro něčí sbírku.
A propos – nevystupoval jsem proti nezvyklým odznakům (nášivkám, apod.), zvláště těm oddílovým. Ale vnímám určité hranice, kde to ještě působí dobře a kde ne. Opakovat to nebudu, popsal jsem to již dostatečně.
Hathy :-)… poukazoval jsem na to, že jediný, kdo tady mluví o České republice jako o středu světa, jsi Ty. O mém vnímání světovosti významu země, ve které žiji, ostatně svědčí i tento odstavec mého minulého příspěvku:
>Medvědí logo by pozornost upoutalo, to zcela bezpochyby. Nu což, zase nebudeme světově slavní… Na druhou stranu, také netuším, kde leží každá země na světě. A to, že všichni lidé světa netuší, kde leží Česká republika… no, snad se mi dnes kvůli tomu podaří usnout…
Tato Tvá reakce poukazuje jenom na to, že už nestačíš sledovat co tvrdíš, na co následně já reaguji, a pak si protiřečíš.
Ad WoodBadge – už jsem si říkal, že se dlouho neobjevila zadrhnutá deska (rozuměj dokola omílané, vysvětlené téma, které stejně budeš dokola nechápavě vydávat za zcela zásadní). Je až zarážející, že člověk neustále poukazující na historii a minulost, v této věci snad až ignoruje některé skutečnosti – my zde de facto WB máme! Netuším, co je nepochopitelného na tom, že zde v oblasti vzdělávání proběhla rovněž syntéza, jakou Svojsík vytvořil v celém konceptu československého skautingu. Elstner prostě to, co přejal z WB, aplikoval na zdejší podmínky a poměry a ustálil tzv. Lesní školy. I z vyjádření absolventa jak zdejší Instruktorské lesní školy tak Gillwelského kurzu vyplývá, že neshledal mezi těmito akcemi rozdílu (jediné, v čem rozdíl je, jsou propriety – u nás absolventi získají instruktorský odznak, případně šedý šátek).
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.02.2011 v 16:47:02:
Samozrejme ze nasivky nejsou delany pro sberatele ale sberatele je potom sbiraji. Trochu mne zarazi Tvuj pristup k temto.Tak nejak jako kdybychom meli dvoji mit „moralku“ jedna pro strediska a oddily a ta ma byt vesela,hrava a pod,druha pro nacelnictvo a ta musi byt vazna,slavnostni a oficialni.Co je tedy dulezitejsi ? Podle mne je nejdulezitejsi oddil a stredisko a vissi „organy“ jsou tady jenom proto aby SLOUZILI temto zakladnim svazkum a pomahali jim….….….Takze ne zadne oficialnosti !Ale ridit se mame prave jenom podle oddilu a stredisek.
Ale mozna ze nekteri si porad pletou skauting s organisacemi minuleho rezimu ( tam bylo nejdulezitejsi byt „nahore“ to neco skutecne bylo,a take z toho neco bylo!).Ve skautingu je nejdulezitejsi byt ve stredisku a oddile,pozdeji,kdyz uz nestacim (vetsinou fyzickou) na tuto praci tak je dobre se venovat dalsi pripadne praci na krajske,celostatni,celosvetove urovni! Ale zanechat praci na urovni stredisek a oddilu,pokud na to casove a fyzicky stacim,je vecna skoda!Na ty „vissi“ funkce je vzdy dostatek casu a daji se delat az dokud nemas sklerozu a pod.
WB je neco jineho nez LS – to je jako by jsi rikal ze Dr a Ing jsou stejne ,jsousice podobne ale ne stejne ,kazde ma svoji specifiku i svoji historii ,obrady,a organisaci! I kdyz jsou na podobne urovni.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 05.02.2011 v 07:55:08:
Taky moc hezke a ne tak suche jako ten „oficialni“!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Dudel (dudel) napsal(a) 09.02.2011 v 10:53:28:
Mě se logo líbí, myslím to „suché“. Když se podívám na logo minulého sněmu, v Havířově, tak mi to přijde jako úplně normální :) Mědvědi jsou sice hezcí, ale pro mě né zrovna jako logo. Pokud by to byl design na pohlednice nebo jako doplňková grafika na materiály tak není problém. Dokážu si to reálně představit na pohlednicích, na webu atd…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 10.02.2011 v 07:40:11:
.….….….…a jako nasivku….….….….
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.02.2011 v 15:51:22:
.….….….…co takhle udelat dve nasivky ,jednu oficialni (pro suchary) a druhou s medvedama ( pro ty ostatni)?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 16.02.2011 ve 12:05:43:
Fajn, nezapomeň poslat na ústředí své identifikační údaje, aby Ti mohla být vystavena faktura k uhrazení. Hmm?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 22.02.2011 v 07:18:55:
.….….….…kdybych to udelal , tak by jsi byl prvni ktery by zase vykrikoval,ze se chci na tom „obohatit“!!!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 22.02.2011 ve 14:55:38:
Nevkládej mi do úst něco, co jsem z nich nikdy nevypustil. Nevím, co si to vůbec dovoluješ, takto nepodloženě osočovat druhou osobu, kterou přitom vůbec neznáš. Svým pokusem mne bezdůvodně zdiskreditovat pouze projevuješ svou malost. Pokud nejsi schopen racionální argumentace, pak nediskutuj. Ale odpusť si takovéto projevy. Je to nehodné staršího člověka, který by měl projevovat jistý nadhled.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.02.2011 v 17:21:41:
Jak se do lesa vola,tak se z lesa ozyva….….….
Kdyz nekdo spoleha na to ze jeho kontrahed je starsi a tedy by mel byt moudrejsi,tak si mysli,ze muze vse,a ze se mu bude odpovidat zdvorile,i kdyz je ironicky….….…..Mozna ze takovy nejsem a obcas i reknu to co se nekomu nelibi
Jestl-li ze sam rozdavas rany tak bud chlap a muzskej a dokaz take rany prijmout a hned se histericky nerozciluj!
A jako vedouci expositury SI ABS moravskosleskeho kraje mne prekvapuje ze neznas jak to chodi pri sbirkach a sberatelich,jake tam „litaji“ sumy za nektere zajimave nasivky a odznaky.Jen tak pro info,na predminulem Jamboree se drazil jeden odznak z Jamboree 1975 z Lillehammer (byl tam tez muj svagr) a dosahl pokud si pamatuji okolo dnesnich 100000€.A to nejsou odznaky predvalecne! Musim podotknout ze s timto se take snazime trochu financovat udrzbu a chod naseho musea.A sberatele radi uhradi vzacne prirustky do svych sbirek! Vim ze toto jeste neni v cz,ale i tam je to dost .Podivej se napr. na Junacky kriz tuhle jsem ho videl za vic nez 4000Kc. A co teprve vzacnejsi opasky,nektere odznaky a pod.A to jsme jen v cz.kde ti sberatele se drzi jeste pri zemi, ale v USA nam sberatele „nici“ ceny takze je velmi tezke doplnovat sbirky.Vzlaste starsi Jamboree jsou zadane a kdyz se objevi original tak se vetsinou preplaci! Nastesti mame jeste dost originalu z Jamboree 1951 Bad Ischl a tak muzeme vymenovat.Muzu rici ze krome nekolika nemeckych odznaku mame skoro vsechny originalni nasivky a odznaky ze vsech Jamboree.Z poslednich nam napr.chybi napr dve ceske ucastnicke nasivky ale to doufam sezeneme.
(jsem zodpovedny totiz pro nase sbirky Jamboree – navic krome ceskych,slovenskych a italskych – to je pochopitelne)
Myslim ze jako sberatel sam dobre vis ze se tam „pohybuji“ velke sumy a ruzne zajimave nasivky a odznaky dokazi „vyletet“ nahoru dost brzo! A tak se nediv ze financovat ( a samozremne i nasledovne mit dostatecnou „zasobu“) zajimave nasivky by opravdu mohlo vyvolat dojem ze se chceme na ukor snemu „obohatit“….….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Sousedovic Barunka (sousedovicb) napsal(a) 22.02.2011 ve 04:02:15:
To od pana Vančury je možná trochu dětinské (i když pěkné), ale medvědi od Kolína mi (a co teprv nekolíňákům) říkají mnohem víc než silueta Bartoloměje a Starého mostu! Škoda, že jim nebyla dána šance (byť třeba v trošku jiné formě). Dle mého názoru mělo proběhnout hlasování v širší skautské veřejnosti.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 22.02.2011 v 07:16:23:
.….….…...protoze diktatura proletariatu (pardon) nacelnictva porad jeste preziva a je Bohuzel stale soucasti „systemu“
Stejne to bylo kdyz se tvorili nove kroje v Jun.! V PPÖ byli nove kroje (7 ruznych barev a strihu) vozeny 3 roky po celem A a podle volby vetsiny bylo rozhodnuto.Samozrejme ze se to potrebovalo zazit,totiz v te dobe si na sebe vzit v dospelem veku vinovou kosili bylo vic jak „odvazne“ ! A vetsina rozhodla a tak nosine nase vinove kosile a dalsi dodnes….….…..Pokud by nekoho zajimaly jak barvy a cela ta historie okolo tak at se prijede podivat do naseho skaut musea.(napr. 26.3.2011.tam mame skaut bazar – a cas k popovidani se vzdy najde).
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 23.03.2011 v 07:51:05:
Americky kosmonaut poleti do vesmiru s KRTECKEM! a urcite je to dostatecne SERIOZNI….…..Take medvedi z Kolina jsou podle mne natolik seriozni ze by si to zaslouzili.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Copyright © Junák – svaz skautů a skautek ČR
Tato prezentace využívá systém pro správu obsahu WebRedie.