Skautská křižovatka
skok na menu křižovatky nebo sekce Akce a projekty
Křižovatka » Akce a projekty » Charitativní akce » Betlémské světlo 2010 » Názory
Pavel Široký - Kočkec (neregistrovaný) napsal(a) 02.11.2010 ve 21:57:09:
Prosím pěkně, kdo je letos organizátorem ? Jsou už dořešené vztahy s 1. střediskem Brno ?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Agi (neregistrovaný) napsal(a) 02.11.2010 ve 23:18:47:
Asi nejsou, když v Brně vrátili zase ten hnusnej původní web…
bodů: -4 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Petr (neregistrovaný) napsal(a) 03.11.2010 ve 02:40:59:
Trochu uber, hnusnej může být akorát tvůj příspěvek.
bodů: 3 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrM (neregistrovaný) napsal(a) 03.11.2010 v 08:47:55:
Tradiční kontroverzní téma je zase tady a budeme se zase dohadovat :-D Jak plodné jsou tyto diskuze ;-)
bodů: 2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Agi (neregistrovaný) napsal(a) 03.11.2010 v 11:21:15:
Omlouvám se jestli to vyznělo špatně. JE to bohužel tak, že brněnské středisko se bude dohadovat každý rok. Přiom mi přišlo, že minulý rok už k nějakému konsensu došlo a ejhle, už zase visí původní web… Je to stále dokola a stále se nic nevyřeší…
bodů: -3 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jana (neregistrovaný) napsal(a) 03.11.2010 ve 12:58:58:
A co jim to prostě nechat a neplést se jim do toho. Funguje to tak řadu let, tak proč to měnit a cpát se jim do toho? Sami se toho ujali, tak jim to nechme. Podotokým, že nejsem z tohoto střediska a BS se nijak neúčastním.
bodů: 4 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
RaDaR (neregistrovaný) napsal(a) 03.11.2010 v 17:09:15:
Aniž bych byl proti komukoli zaujatý, aniž bych chtěl vytvářet nějaké dohady a aniž bych patřil do Prahy či do Brna: Pro běžného civilistu – tedy člověka kam plamínek ve valné většině směřuje a člověka, který neví nic o zákulisí celého dohadování ani o původní myšlence plamínku (pochopte, že mnoho lidí si našlo v plamínku zcela jiný než původní význam, ale také ušlechtilý), je ten web především forma prezentace celé akce – a v tomto případě je to fakt děs.
Organizátoři si za ta léta už mohli najít někoho, kdo by to udělal alespoň na slušné úrovni a dle jejich představ. Jediné co by jim v tom snad mohlo bránit je buď potřeba provokovat nebo (pro mě nepochopitelná) láska k tomuto vzhledu webu, která ale zaslepuje dopady na celou akci.
(Vyjadřuji se pouze k webu a jeho vizuální úpravě, ne ke vztahům či organizaci akce, do toho nevidím, to nemohu posoudit.)
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 v 07:24:42:
pro RaDaR
Mam dojem ze stredisko hledalo samo nekoho kdo by pomohl s web, zatim se nikdo nenasel,pokud jsi tedy schopen tak mas dostatecnou moznost na spolupraci!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 v 07:33:33:
Prozatimni nova uprava je OK….….…...tim ale nevylucuje dalsi spolupraci dalsich dobrovolniku
P.S.
jenom at si uvedomi ze za uvedenou praci ,pochvalu nikdy nebudou mit (to je holt slovanska povaha) ale vzdy hodne kritiku a nepratelstvi „rado by tech“ kteri „by to udelali lepe“ (….…..a nejvetsi nepritel dobreho je „lepsi“!).
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jadr (neregistrovaný) napsal(a) 11.11.2010 v 15:42:32:
Ale no tak… to je tvoje doména
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 04.11.2010 v 07:33:38:
Nejvetsim nepritelem dobra je chtit „lepsi“….…...
Kdyz nekdo chce vsechno naprosto perfektni,tak z toho bude akorat nedodelka!
Brno prevazi BS od zacatku,.delali to kdyz o tom mnozi skauti jeste hodne pochybovali,a namitali ze to neni ta „spravna skautska akce“, Jsou nedaleko Wien (kvuli slavnostnimu predavani – letos 11.12.2010) .
A konec koncu, z NJ se za ty roky tady pri predavani ve Wien stejne nikdo neukazal….….To jenom na slavnostnim predavani v katedrale sv.Vita jsou vsichni i ti kteri jinak do zadneho kostela ani chramu nechodi – jenom proto aby byli videt spolu se „statni a cirkevni prominenci“ a tak se dostali do medii….….…
Tak proc se do toho MUSI ustredi porad zamichavat ?
bodů: 4 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Fred (tomas.slavik) napsal(a) 04.11.2010 v 11:38:20:
Ahoj Kočkeci, organizátorem je jako vždy brněnské středisko Řehoře Mendla. Ústředí prostřednictvím TDC poskytuje pouze klasickou podporu – tj. kalendáříky, plakáty, sběr informací, mediální servis. Ústředí nabídlo i profesionální web nebo alespoň webdesign, ale nabídka nebyla střediskem přijata. Přeji hezký den všem a doufám, že letos si nezopakujeme ty šílené diskuse k tomuto tématu jako v minulých letech.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Agi (neregistrovaný) napsal(a) 04.11.2010 ve 21:49:06:
Ahoj Frede, doufám podobně jako ty, že šílená diskuze z loňského roku se opakovat nebude… Osobně mě mrzí, že středisko z Brna nepřijalo podporu od TDC. Poslední dva weby vytvořené TDC pro Betlémské světlo byly perfektní, což se o tom ze střediska říci nedá. Osobně by mě zajímal důvod, proč středisko nechce přijmout web z TDC „za svůj“ a stojí si za současným stavem…
bodů: -2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 05.11.2010 ve 13:02:27:
Tak se jich zeptej….…
osobne podle mne ty podpory od TDC byly spise „danajske dary“….….….…
bodů: 1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jirka (neregistrovaný) napsal(a) 05.11.2010 v 16:36:55:
Ale BS není jejich majetek. Mělo by to mít na starost ústředí a to by pak někoho touto akcí mělo úkolovat. V Brně si al emyslí že je to jejich a že nikdo jim do toho nesmí kecat, ale to je přece nesmysl…
bodů: -1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
admin (superadmin) napsal(a) 05.11.2010 v 16:59:15:
Podobné veřejné úvahy nikam nevedou a spíše zhorší atmosféru, tak se k tomuto tématu prosím snažme přistupovat tak, že je to velmi citlivé téma. Jsem rád, že akci táhne středisko, dělají to již mnoho let a je dobře, když to budou zvládat a chtít dělat i nadále. Problém je v tom, že ta akce již dávno překročila svým dopadem a významem střediskové kompetence a v něčem i možnosti. O akci je extrémní mediální zájem a je spojována se skauty, což je jistě dobře. Ale tak je k tomu třeba i přistupovat a uvědomit si, že ač středisko chce nebo ne, vytváří významný obraz celému Junáku. Takže je naprosto relevantní, že se ústředí snaží určité oblasti zlepšit, připomínkovat nebo sami pokrýt tam, kde síly či možnosti střediska nedostačují. Bohužel nikdy nedošlo ke vzájemnému pochopení a respektu, k odstranění nedůvěry, a o spolupráci tedy není ze strany střediska zájem. Netřeba řešit detaily.
Hezký večer všem.
Fred
bodů: 2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jirka (neregistrovaný) napsal(a) 06.11.2010 ve 20:14:08:
A v čem je problém? Budou holt dva weby, jeden jejich a jeden oficální, kterou bude zašťiťovat organizace jako taková. Klidně může mít i svůj přenos světla a středisko si bude jezdit pro svoje světlo solo a všichni budou spokojení.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 08.11.2010 v 07:44:20:
Ten oficialni je ten „JEJICH“ http://www.betlemskesvetlo.cz/ a teprve ten druhy by byl pripadne z JUNAKA ( i dalsi skaut.organicase v cz maji pravo si vytvorit vlastni stranky BS) tak jako hasici a dalsi dobrovolne organisace ktere se chteji pridat….….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrP (neregistrovaný) napsal(a) 25.11.2010 v 08:43:16:
Hmm…. takže někdo rozjede super akci za velkých osobních obětí a navzdoru „oficiálnímu“ názoru ústředí. Jak je z toho akce úspěšná, tak přijde ústředí s obrátkou o 180 stupínků a blahoskloně to převezme.
Chápu, že je středisko nasrkané.
To, co naopak nechápu, proč by měla být již fungující akce a to celorepublikově, řízena z Prahy ústředím? Ústředí by mělo být rádo, že takové akce rostou na lokální úrovni a prsit se jak je skaut dobrý, že umí dělat tak velké věci mimo centrální řízení. Není decentralizace a malé, výkonné organizační složky (družiny např.) jednou z velkých výhod skautu?
Mimochodem, marně jsem hledal odkaz z skautské křižovatky na „oficiální“ stránky hlavního pořadatele. Zatímco málo odkazů na organizaci Junáka na hlavních stránkách (např zde: http://jdem.cz/hy8p9 ) koresponduje s dlouhodobou proklamací a zacílením BS – přečte si odkaz) tak NEodkaz na www.betlemskesvetlo.cz, který jsem nenašel na skautské křižovatce působí zvláště ve světle přechozích tahanic jako… hmmm ..malost.
Na www.skaut.cz jsem sice odkaz našel, ale pravděpodobně „omylem“ odkaz není aktivní.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 25.11.2010 ve 12:50:51:
Myslim ze jsi to vystihl naprost presne!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Tlapka (neregistrovaný) napsal(a) 14.12.2010 ve 12:29:25:
Souhlas. Ústředí by mělo hlavně pomoci s rozjezdem a podporou nových akcí. Takto to vypadá, že se chce někdo přiživit na zaběhnutých a mediálně sledovaných akcích. Kde je třeba akce „Postavme školu v Africe“? Nezačínali to náhodou skauti?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Tlapka (neregistrovaný) napsal(a) 14.12.2010 v 11:12:07:
Pokud si vzpomínám, tak ústředí udělalo web podle svých představ. Pokud by se mělo jednat o spolupráci, tak by bylo vhodné, aby někdo z té firmy kontaktoval 1. středisko a zeptal se na jejich představu o webu dřív než na tom začne pracovat. V polovině listopadu se pak už dají dělat jen drobné kosmetické úpravy.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
John (john) napsal(a) 03.11.2010 ve 20:51:36:
V Poděbradech je na jednom domě napsané : " Komu se nelíbí moje za mé, ať si postaví svoje za své„. Přeji do Brna hodně sil a naděje. Mně bude stačit na webu včasná informace o dění a zda je web "hnusný“ je problémem toho, kdo si chce otravovat život.
bodů: 2 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 04.11.2010 v 07:48:36:
http://friedenslicht.orf.at/index.html
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 04.11.2010 v 07:49:47:
http://www.betlemskesvetlo.cz/
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Pavel Konečný - Flek (neregistrovaný) napsal(a) 07.11.2010 ve 23:43:42:
Ahoj,
vzhledem k tomu, že zápisy ze zasedání nemají takovou čtenost… si dovolím připomenout usnesení, které k tématu Betlémského světla přijalo letos NJ.
Usnesení NJ/LI/8 (únor 2010) Náčelnictvo Junáka děkuje 1. středisku Řehoře Mendla za dlouhodobou práci na každoroční organizaci a uskutečňování akce Betlémské světlo v rámci Junáka. Zároveň též děkuje komunikačnímu oddělení TDC za kvalitní propagaci myšlenky Betlémského světla jak v rámci Junáka, tak směrem k široké veřejnosti. Dále děkuje všem, kteří se zapojili do roznášky a díky nimž se Betlémského světla stalo akcí celospolečenského významu, která svým charakterem a podstatou přispívá k cíli skautského hnutí – tj. lepší lidské společnosti.
Myslím, že poděkování si zaslouží všechny strany. A třeba i Kulda z mého domovského střediska za virtuální podobu Betlémského světla, který připravil pro PRJ a jež si na Facebooku poslalo téměř 80.000 lidi!
Na dalším zasedání NJ bylo pak přijato ještě další usnesení (psáno perem VRJ), které se blíže zabývalo organizací akce.
Usnesení NJ/LII/9 (březen 2010) Náčelnictvo Junáka se opětně zabývalo celostátní akcí Betlémské světlo a na základě závěrečné zprávy
Respekt a ochota spolupráce je ovšem vždy problém jednotlivců. Skauti nemají nějakou svoji policii (představte si tu úsměvnou situaci jak vykopnou dveře do klubovny a jdou zabavit světlo), ale máme k dispozici nástroj daleko mocnější – svědomí. Tak třeba si jednou někdo uvědomí, že je velká škoda jak samotné myšlenky, tak i pro Junáka, že se spolupráce nedaří. Zatím zbývá asi jen čekat a světélko roznášet, jak každý umí.
Pavel Konečný – Flek Člen NJ
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 08.11.2010 v 07:38:29:
Jako partneri na ktere je spolehnuti zde ve Wien povazujeme i nadale Broucka a jeho stredisko. Vime ze je skutecne na neho a cele jeho stredisko 100% spolehnuti,ze to nedelaji pro vlastni slavu ani z toho nechchteji udelat jen presentaci skautismu,ale skutecne jsou ve „sluzbe BS“ tak jak si to predstavuji organisatori teto akce.( toto NENI jenom skautska akce! – a navic jeste jenom JUNAKA !!! ) (proto jsme take s radosti uvitali ze se slavnostniho predavani ve Wien zucastnuji i dalsi skautske organisace ktere pusobi v cz!)
Naopak bychom vic uvitali kdyby bylo vetsi spojeni BS se skutecnym povedomim s narozenim Krista ( proto je toto svetlo z Bethlema!)…...BS by melo byt i castecnou odpovedi na dnesni materialisticky a konsumni pristup slaveni vanoc.
UJ se zucastnilo predavani ve Wien akorat v osobe Marka Barty,jinak nikdo nepovazuje tuto akci za prospesnou,asi aby se neblamoval?
Demokraticke respektovani je jednim ze zakladu skautske vychovy a ne autoritativni zasahovani centralnich organu ( to spise pripomina minule casy!).Ochota a spoluprace musi vychazet z praxe. Nejvetsi skodu teto myslenky pusobi prave UJ ktere mermomoci se snazi vnutit se do tohoto….….…organisacni stredisko to vzdy stacilo zvladnout ,i v dobe kdy se prave NJ jeste stavelo proti a nechteli aby se tato akce stala take akci skautskou….…..(prave bych rad pripomel to vise jmenovane svedomi!)
Takze : kazdy clovek dobre vule je zvan na podporu BS a vyzvan na jeho sireni (nejen skauti) a tim prispet k novemu pochopeni skutecne podstaty vanoc!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Tlapka (neregistrovaný) napsal(a) 14.12.2010 ve 13:37:30:
Jako člen střediskové rady 1. střediska „ŘEHOŘE MENDLA“ mohu říci, že si usnesení NJ ceníme. Jen bychom prosili, aby se nám nikdo nesnažil vnutit své představy o šíření BS. Za 20 let jsme Betlémskému světlu vtiskli naše představy a ideály a podle mediálního ohlasu mám dojem, že to děláme dobře. Za tu dobu máme již dostatek zkušeností, abychom v této akci pokračovali i nadále. Některé náměty při šíření BS jsme podpořili, jiné zavrhli. Další nápady přivítáme, ale upozorňuji, že nechceme, aby se z Betlémského světla stala komerční akce.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
RaDaR (neregistrovaný) napsal(a) 08.11.2010 ve 14:54:07:
Chválím nový web. Jednoduché avšak již teď o mnoho procent lepší. Díky.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Fred (tomas.slavik) napsal(a) 08.11.2010 v 15:04:34:
Vadí mi, že tam není nic o skautech, žádné spojení. Pokud je to záměr, je mi to líto, ale je to asi zásadní neshoda s pořadateli.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 v 07:09:18:
BS NENI !!! skautska akce!!!
Skauti jsou JENOM pozvani aby pomohli !
pred vice nez 20lety si vzali rakousti skauti/tky za cestny ukol – rozsirit pomoci skautskych pratel BS do cele evropy a posleze i mimo evropu.
Jinak BS neni ani svym zalozenim ani svoji naplni primo skautska akce,pokud se skauti pridavaji jsou vitani ale musi si uvedomit ze budou slouzit BS a ne propagaci skautingu! V rak napr.rozvazeji BS zeleznicari a nejvetsi sluzbu konaji hasici( ti jsou take v skoro kazde obci) skauti ve vetsine pripadu POMAHAJI pri tomto rozvozu .
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Filuta (neregistrovaný) napsal(a) 09.11.2010 v 08:15:13:
A u vas ve Wien to hasici rozvazi prevleceni za zahradkare? At to rozvazi treba plantaznici, ale proc by se nemeli hlasit k plantaznikum?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.11.2010 v 08:43:03:
V Rakousku rozvazi BS ÖBB (drahy) a je hlavne k „dostani“ v srediskach a centrech Cerveneho Krize.Potom teprve v kostelich a pri tom vetsinou skauti/tky pomahaji.Jinak to co skutecne ÖPP organisuje je predani BS po Evrope (ted i mimo Evropu) vetsinou pomoci skautskych pratel a nadsencu.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrT (petrt) napsal(a) 09.11.2010 v 08:22:05:
Už v logu BS je lilie, o skautech se píše v každém článku tam. V odkazech jsou spousty odkazů na skautské stránky. http://www.betlemskesvetlo.cz/…pro-novacky/ tam se vysloveně píše o skautských kurýrech.
Jako spojení je tam email.
Co bys tam Frede chtěl mít ještě více?
Jediné co bych vytknul, je že tam je hodně článků z loňska (v kategorii nejnovější příspěvky! to působí dojmem, že web usnul), což se patrně s blížícím adventem bude měnit.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Tlapka (neregistrovaný) napsal(a) 14.12.2010 v 15:22:26:
To jsou především stránky pro Betlémské světlo. Je tam logo BS, ve kterém je skautská lilka. Rozvozu BS se zúčastňují i jiné skautské organizace, které v ČR působí. Dále se do předávání BS zapojuje i mnoho dalších lidí. BS má připomínat hlavně poselství vánoc o narození Krista.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 v 07:35:56:
KONECNE jeden ktery odvazne nejen krituzuje ALE dokaze (sice omezene) i POCHVALIT A JESTE I PODEKOVAT !!!!!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Petr (neregistrovaný) napsal(a) 08.11.2010 v 17:31:31:
Tahanice kolem BS je ostuda nás všech. usuprovná této akce Brněnským střediskem je ostuda především jeho vedení. Pokuď se Junák chce do této akce zapojovat, primárně by to mělo mít na starost ústředí a to dejme tomu pověřit nějaké středisko, ne naopak.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 v 07:19:45:
Ta akce neni usurpovana strediskem NAOPAK je to URJ ktere ji chce usurpovat! Je to akce kterou zacal Broucek se svym strediskem a jako spolehlivym partnerem je i nadale uznavan i od organisatoru http://friedenslicht.orf.at/index.html
Tak proc neco menit kdyz uvazime ze dokonce v zacatcich teto akce byli strediskovy poradatele „upozornovani“ ze toto neni skautska akce,ze to nema co na cineni se skautismem a pod….….…Ze by URJ otocila „korouhvicku“ kdyz najednou zjistila ze se to prece jen hodi do „kramu“ a tim ze si vylepsi vlastni reputaci? A tak se dostane snadno,bezbolestne a „zadarmo“ do medii?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
PetrT (petrt) napsal(a) 09.11.2010 v 08:14:05:
Už minulý, nebo předminulý rok jsme ti tu Hathy připomínali, nepatrný detail, a sice, že Junák není diktaturou a tudíž se vedení Junáka jednou za 3 roky mění. URJ neexistuje snad již 10 let (organizační struktura se změnila a máme VRJ a Náčelnictvo) a myslím, že v ní není asi nikdo z těch co proti BS údajně protestovali.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 10.11.2010 ve 13:02:36:
Neni ale muze nekdy byt!
URJ nebo VRJ nebo NJ ci podobne….….…nektere obnovy se delaji akorat prejmenovanim . Jinak vse zustane pri starem….….…
Takze za 3 roky bude zase jine VRJ ( URJ ?) a to zjisti ze BS nema co delat ve skautingu a tim padem to hodi pres palubu….….…...Jeste stesti ze je zde par nadsencu kteri tuto akci „tahnou“ uz skoro 20let! A doufam ze to vydrzi i nadale!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Luk (luk) napsal(a) 10.11.2010 ve 13:26:23:
Změny pouhým přejmenováním? Někdy ano, to by ale musely být v NJ pořád ty samé osoby. což nejsou… a rozhodně po blížícím se VSJ nebudou.
Ano, stejně jako se např. i v Rakousku volí nový parlament co 4 roky, volí se co 3 – 4 roky nové Náčelnictvo Junáka (ne VRJ). Stejně tak je teoreticky možné, že nově zvolené složení parlamentu, nastaví jiný kurz směřování – jak to tady „překvapivě“ zmiňuješ u NJ. Zvláštní, že to ti divné nepřijde… U NJ ovšem máš mnohem větší záruku v jedné věci – že to rozhodnutí bude ovlivněno tím, jak je BS vnímáno (skautskou) veřejností.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Anonym, který zůsatne na věky anonymem (neregistrovaný) napsal(a) 09.11.2010 ve 12:16:00:
Asi Hathy (a ostatní, včetně mě) neexistuje nic na tomto světě, ani na nebi, co by Vás/Nás dokázalo umlčet, že? Mám pravdu. Budeš/me sem přispívat pořád dál obhajobou, která se tváří jako provokace nebo provokací, která se tváří jako obhajobou? Komu touto diskuzí prospíváme? Skautské ideji? Betlémskému světlu? Přeji nám všem, aby zde bylo z našich klávesnic napsáno jen to, co pozitivně přispěje k šíření myšlenek skautingu, myšlenek BS a šíření myšlenek lidství…, aby tak i zde zavládlo světlo míru o kterém zde píšeme. Proto se taky omlouvám za první provokativní část mého příspěvku.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 09.11.2010 ve 12:40:48:
Takze mlcet a drzet krok….….…..jak asi jsi byl zvykly z dob NOMALIZACE !?! A ostatni by se meli chovat take stejne….….….!?!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Pepa (neregistrovaný) napsal(a) 09.11.2010 ve 13:18:19:
Hathy a ty jsi nemlčit v době normalizace? Ty jsi jen utekl z tehdejšího Československa a budeš nám teď vyprávět, jak se tu žilo a žije dnes? Sorry, tvé názory poslouchat nebudu – protože v nich existuje jen jedna pravda a to ta tvoje…
bodů: 1 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Jirka (neregistrovaný) napsal(a) 09.11.2010 ve 12:50:01:
Podívejte, nikdo nebere středisku Mendla Brno to, že se v dávných dobách BS ujali, když ho někdo nechtěl a že to dělají dobře. To je fakt.
Jenže tehdy to dělali na vlastní pěst a i když patřili do Junáka Junák faktikcy nezastupovali, neměli k tomu žádné pověření. Dnes ale řada Junáků má zájem se na této akci podílet a je logické, že JUnák jako organizace má zájem se této akce účastnit oficiálně v zastoupení náčelnictvem. Bohužel Středisko Mendl se chová jak malé dítě, který má strach, že přije o svoji hračku. Jenže, to není akce jednoho střediska! Proto je správné, aby ústředí určilo nějaká pravidla, nastavila správnou formu prezentace a případně nekoho pověřila. je nesmysl, aby do TV chodil tiskový mluvčí Junáka a vykládal o BS, když by ústřední orgány Junáka do této akce nesměli mluvit.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 10.11.2010 v 07:30:18:
BS N E N I akci JUNAKA !!!
A ze skauti (vsichni !!! – nejen junaci ale i napr ABS ,YMCA-scout,SSSCR Skauti Europy, a dalsi….….….. )jsou pozvani pomoci pri rozvozu si muzeme povazovat za velikou cest….….…..
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
RaDaR (neregistrovaný) napsal(a) 10.11.2010 v 08:43:20:
Ano – máš pravdu, BS není akcí Junáka ani skautů. Ale musíš rozlišovat to, jak tomu skutečně je a jak to lidé vnímají. Možná v Rakousku, kde to spojují už dlouhá léta ORF to tak může veřejnost chápat. U nás nikdo netuší co to nějaké ORF je. Veřejnost vidí, že skauti vezou BS a tím to pro ně končí. Víc je nezajímá. O jiné pravdě je nepřesvědčíš, ani kdyby ses stavěl na hlavu. A když budou náhodou hledat informace o BS půjdou na to přes skauty.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 10.11.2010 ve 13:09:43:
To mas pravdu, jenom cela ta motanice je z toho ze URJ VRJ NJ ci pod to chteji vedome vyuzit jako PR pro Junaky! A to je to co se nema!
Ze to vidi lidi tak jak pises je OK ,neda se nic delat,ale zneuzivat BS pro vlastni PR je myslim neco co neni v poradku….….…..A tady je zapotrebi to uvest na spravnou miru.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Filuta (neregistrovaný) napsal(a) 10.11.2010 ve 13:35:17:
Vyuzit prilezitost neznamena ji zneuzit.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 11.11.2010 v 07:40:10:
To mas sice pravdu ale v tomto pripade se vyuzilo i zneuzilo….….…..pro vlastni PR !
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Agi (neregistrovaný) napsal(a) 11.11.2010 v 11:31:36:
Hathy, koukám na rakouské stránky Betlémského světla a rozhodně tě musím vyvrátit ono tvoje tvrzení, že skauti si nedělají na BS své PR?
Oproti českému webu je na tom rakouském totiž mnohem více informací o skautech – jsou tam plakáty se skautskými logy všech organizací – to není rakouské PR? Jsou tam informace pro novináře, včetně kontaktů na jednotlivé lidi – to není PR? Jsou tam fotky se skauty v krojích – to také není PR?
Nový český web BS určitě dostál změny, uvítal bych tam (nejen jako novinář) kontakt telefonický na hlavní organizátory, informaci o skautech, něco o historii BS, tiskové zprávy, logotypy, fotky,…. To mi tam jako skautovi a jako novináři zásadně chybí. Jinak musím usoudit, že to je rozhodně cesta k lepšímu (i když web vytvořené TDC byly o mnoho lepší)…
Rád bych tě upozornil, Hathy, že by si se nejspíše měl starat více o rakouské skauty než o ty české…. Děkuji / Danke
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.11.2010 v 07:15:23:
to je sice pravda ale zde na tyto stranky stejne nikdo nekouka….….…... Zde jsou rozhodujici http://friedenslicht.orf.at/index.html
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.11.2010 v 07:25:01:
Nezacina to tve poucovani zavanet rasismem?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Agi (neregistrovaný) napsal(a) 12.11.2010 v 11:09:56:
Nejde o žádný rasismus Hathy, to je prostě jen holý fakt…. Rasismus by vypadal dost jinak. Ano tvrdíš, že na ty rakouské stránky nikdo nekouká – ale přesto z nějakého důvodu existují a též existují i plakáty se skautskými rakouskými logy, tak prosím nenuť české skauty, co mají a co nemají udělat… Měli bysme si uvědomit, že je PR a PR… Je správné, aby lidi věděli, že betlémské světlo roznáší skauti – jedno kteří (stejně tak jako lidí vědí že jej rozváží České dráhy) a že nám jde všem o stejnou myšlenku… Proto bych uvítal (stejně jako Fred) na webu informace o skautech – stejně jako to mají rakouští skauti… Končím s tebou v diskuzi, Hathy, protože stejně nikam nevede a vždy bys našel protiargument… Nechť diskuze o Betlémském světle se každý rok neopakují…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.11.2010 ve 12:36:13:
Oficialni plakaty jsem jeste nikdy nevidel,(nepovazujeme za nutne timto utracet penize!) pokud je to na mistni urovni neznam….….…Pokud nejaky mas – posli ,radi bychom ho meli do sbirky naseho musea!
jinak oficialni stranka BS rak skautek/tu je http://www.ppoe.at/…riedenslicht
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 15.11.2010 v 07:55:03:
Nemuzu najit ten web o kterem se zminujes, Muzes mi ho laskave zaslat? Predem diky!
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.11.2010 v 07:36:45:
pro Agi
nemuzu porad najit ten odkaz na ty plakaty,a vcera v museu jsem skutecne zjistil ze PPÖ nikdy zadny plakat ani nic oficialniho tisteneho nevydala.Mozna ze mas na mysli DE ale Rakousko NENI Nemecko ( to jenom v jednom obdobi bylo pricleneno jako Ostmark – ale to je vice nez 70 let! a dnes to neni aktualni ).Pokud podle hesla holinky a hodinky to je jedno,oboji se natahuje,tak i kdyz Rakosko a Nemecko pouzivaji (jako i Svicarsko,Lichtenstein,Jizni Tyroly a dalsi) nemcinu tak statopravne nejsou identni.I kdyz nekteri jsou cleny EU.Nemcina samostatna neznamena Rakousko.(toto neni doba C a K ) jsou i jine staty kteri ji pouzivaji….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
RaDaR (neregistrovaný) napsal(a) 10.11.2010 v 16:24:22:
Jo v tom jistě najdeme shodu, ale jedno od druhého se v praxi bude rozdělovat dosti těžko. Když budeš propagovat BS ale neřekneš kdo to organizuje a zajišťuje tak to samo o sobě (u jakékoli akce) vypadá dosti podezřele. A v mnoha případech bychom se takto mohli osočovat i oproti Českým drahám, které se s tím také nezřídka spojují.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.11.2010 v 07:23:00:
Spravne by to mela organisovat TV jako partner ORF a rozvazet by to meli CD tak jako OBB ale pred lety kdyz se o to nikdo z techto nezajimal tak si vzali rakousti skauti/tky za cestny ukol ze se pokusi pres sve skautske bratry/sestry rozvezt BS po Evrope,a tim to zacalo….….…Zadna nacelnictva,zadne organisace ale osobni vztah a snaha tech nekoka nadsencu,kteri pres vsechny prekazky to dotahli tam kam to dnes doslo….….…...
Letos by meli prijet nejen jako loni BSA ale tez z Argentiny (uvidime)….….….
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Vojťák (neregistrovaný) napsal(a) 11.11.2010 ve 22:02:50:
Jenom tak pro informaci: na novém webu Betlémského světla jsou již aktuální seznamy rychlíků, jimiž bude světlo v sobotu 18. 12. rozváženo.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 12.11.2010 ve 12:17:36:
v 14.00 zacne slavnostni predavani BS ve Wien zahranicnim delegacim ,ktere si je potom rozvezou do svych zemi
Pokud by se nekdo nachazel ,treba i jen na „nakupni navsteve Wien“ je srdecne zvan
Letos je to v R-K kostele ,je dost veliky aby prijal vsechny navstevniky ( ne jako vloni v srbsko-ortodoxnim kde byla urcita prostorova omezeni) http://www.pfarre-neuerdberg.at/
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Dudel (dudel) napsal(a) 14.11.2010 ve 13:04:54:
Netuším proč je o to taková tahanice. Myslím si že se to dělá hlavně pro lidi. Pokud budou skauti rozvážet BS a budou lidem podávat informace co to BS vůbec je, může to pomoct nejen skautům ale i samotnému BS. Nikdy neděláme věci ze kterých máme škodu! Takže nevidím problém pokud chceme jako Junák šířit BS.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 15.11.2010 v 08:01:14:
cela „tahanice“ vychazi jenom z toho ze brnenske stredisko chce ,jak dobre pises ,slouzit BS,kdezto VRJ ,Urj ci Nj ci pod chteji mit BS jako PR pro Junaky! A to je uz neni sluzba BS ale zneuziti dobre veci pro vlastni vnitrni ucely. A tak se nediv ze tady jsou urcite zakladni vymeny nazoru a pozic….….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Dudel (dudel) napsal(a) 15.11.2010 ve 13:37:39:
Dobře. Ale podalo Brněnské středisko nějaký návrh jak by se mohly zapojit ostatní oddíly/střediska, klidně samostatně, do BS? Tak aby to nebylo PR daného oddílu či střediska?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 16.11.2010 v 08:30:22:
Myslim ze Ti to da cit a smysl pro rovnovahu sami ti urci co je jeste unosne a co je uz „reklama pro stredisko“ .Doufam ze chapes ze je to SLUZBA a ze je hlavnim ucelem priblizit skutecny smysl vanoc ( ne to komercni,pozlatkove,kycove)….….….,jo a kdyz k tomu pridas ze to podporuji ti a ti skauti + ti a ti dalsi….….….….….myslim ze to bude celkem OK . Ale vzdy mene je vice….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Tlapka (neregistrovaný) napsal(a) 14.12.2010 v 15:34:15:
Pokud se někdo chce zapojit se svou družinou, oddílem nebo střediskem, tak není nic jednoduššího než napsat na mail, který je uveden na stránkách BS nebo na stránkách střediska. Je to všechno na vaší iniciativě a místních znalostech.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Vašek (neregistrovaný) napsal(a) 22.11.2010 v 09:41:17:
Tak snad vše již bude tak, jak má být. Na skautské křižovatce bude odkaz přímo na stránky Betlémského světla, tyto stránky budou funkční a aktuální (- zatím to tak je) a každý dle svých sil a svědomí bude dělat vše pro to, aby naplnil poslání Betlémského světla, aby se snažil „být světlem ve tmách“. Je jasné, že na grafickou podobu stránek či čehokoliv jiného mohou existovat – i mezi odborníky, různé názory – ostatně příklad pražské knihovny je toho důkazem. To by ale snad nemělo být důvodem k nějakým urážkám. Prostě organizátor akce stránky vytvořil takto, nám se to třeba nemusí líbit, ale pokud chceme opravdu pomoci, tak se každý snažme ve svém okolí společně s plamínkem šířit i myšlenky Betlémského světla. To by mohlo být naše poslání pro letošní vánoce. A za to všem již nyní díky.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 23.11.2010 v 07:47:03:
Mozna ze by bylo vhodne respektovat a rozsirovat i na strankach Junaka LOGO ktere vytvorili organizatori ,je to LOGO zname a respektovane i v ostatnich zenich a nevim proc by se melo pouzivat jine ( i kdyz to je mozna graficky lepe provedene – ale podle mne ,chybi mu „duse BS“ je „studene“).
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Dudel (dudel) napsal(a) 23.11.2010 v 08:34:26:
Myslíš logo Junáka nebo logo BS? Logo ze stránek BS: http://img812.imageshack.us/…0/logobs.png
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 23.11.2010 v 18:38:50:
Logo ze stranek BS
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
lucka (neregistrovaný) napsal(a) 23.11.2010 ve 13:41:36:
ahoj, můžu se zeptat, zda už někdo našel kalendáříky po 100ks k BS na rok 2011 na e-obchodě? stále je nemohu objevit.. díky za radu
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Fred (neregistrovaný) napsal(a) 23.11.2010 ve 13:45:27:
Dnes se to v obchodě snad objeví.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
lucka (neregistrovaný) napsal(a) 23.11.2010 v 18:58:06:
už:)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Gábina (neregistrovaný) napsal(a) 23.11.2010 v 17:26:06:
Pokud přijmeme Hathyho výtku, že ústředí chce spojit BS s propagací Junáka, co je na tom špatného? Jsme snad nějaká výrobní firma prodávající produkty? Nebo jsme výchovnou organizací, o níž mají lidi něco vědět? O níž chceme, aby něco věděli? Pokud dělají skauti PR své činnosti, dělají to snad pro svůj výdělek ? Nebo proto, aby k myšlence skautingu přivedli více lidí?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 23.11.2010 v 18:48:02:
Totiz na jedne strane delat „opicky“ do katedraly sv.Vita aby se presentovali NJ a pod, a na druhe strane vice mene vubec neverit v NAROZENEHO V Bethleme (jak se objevuje velmi casto v diskusich) je podle mne bud necharakterni nebo cynicke. Obcas si nedokazu vysvetlit jak muze clovek na jedne strane podporovat a rozsirovat BS a na druhe strane vubec v nej neverit. Bud neco delam cestne a v to verim ( neco takoveho jsem se kdysi ucil ve skautskem desateru – ale to bylo davno ,mozna ze to uz dnes neplati) a nebo….….….….
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Rejsek (neregistrovaný) napsal(a) 23.11.2010 v 19:08:25:
Teda Hathy, teď jsi mě překvapil a bohužel ne pozitivně…
To znamená, že ten, co pomáhá při této akci a sám v boha nevěří je pokrytec? No s tím teda vůbec souhlasit nemohu.
Pak se ptám, proč je pořadatel skautské středisko a ne sourkomé osoby? Vždyť to středisko inevstuje peníze svých členů do této akce, aniž by tito členové byli všichni věřící. není to taky pokrytecké?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 25.11.2010 ve 12:57:44:
Mas pravdu,ale puvodne to skutecne byla jenom soukroma osoba Broucek,pak se pridal oddil,potom stredisko a tak dale….….…
pekne se o tom pise http://tisk.cirkev.cz/…svetlo-2010/
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Střízlík (strizla) napsal(a) 23.11.2010 ve 20:01:35:
Kalendáříky a plakáty už jsou v obchodě, máte-li zájem, můžete si je objednat. (zdarma:)
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.11.2010 v 07:41:30:
Posli mi jeden do naseho archivu,poslu Ti vymenou nejakou nasivku….….…...jest-li chces?
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Střízlík (strizla) napsal(a) 26.11.2010 v 09:31:45:
Budu zítra ve Wien, můžu ti je přivést… Tedy na okraji, adresa: Südstadt (ÖLSZ), 2344 Maria Enzersdorf, Liese Prokop Platz 1 – celý den.
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 26.11.2010 ve 12:46:39:
To je na druhem konci sveta :-))) .….….…A bohuzel mame take zitra v nasem Gr27 Vanocni trh ( akce na sehnani financi pro stred.aktivity a navic aby se lidi – i „starici“ – take zase po case sesli) 1020 Wien, Wolmuthstraße 19–20 http://www.gruppe27.at/
Dost mne to mrzi,ale prece jenom doufam ze se nekde,nekdy potkame….….…
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Hathy (hathy) napsal(a) 07.12.2010 v 07:48:17:
http://www.lucedibetlemme.it/w/
maji moc hezke logo….…...
bodů: 0 | odkaz na tento příspěvek | odpovědět
Copyright © Junák – svaz skautů a skautek ČR
Tato prezentace využívá systém pro správu obsahu WebRedie.