....

Chyba na stránce: Můj T-Mobile (t-zones) - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/organizace/benefity/sts/sts-prihlaska/532-muj-t-mobile-t-zones?autologin=1"

PŘIHLASTE SEBE DO STS

V případě potřeby je k dispozici naše administrátorka Jana Hořáková - tel. číslo: 734 796 339, e-mail: telefony@skaut.cz.

Můj T-Mobile (t-zones)

Jak se vyznat na stránkách Můj T-Mobile (dříve t-zones)? Co zde mohu najít a naopak co zde nenajdu? Tyto a další otázky si zkusíme zodpovědět.

Jak se dostat na stránky Můj T-Mobile?

Na stránkách www.t-mobile.cz stačí kliknout na „Přihlásit“. Při prvním přihlášení stačí zadat telefonní číslo a bude na toto číslo zaslán jednorázový kód.

Druhou možností vstupu na stránky je zaregistraovat se – vytvořit si účet s přihlašovacím jménem a heslem. Autorizace probíhá opět přes sms na telefonní číslo. Registraci najdeme také na hlavní stránce www.t-mobile.cz po kliknutí na zelené pole Můj T-Mobile.

Co je důležité, abych na Můj T-Mobile viděl/a?

Určitě je dobré se občas podívat na objednané služby. To najdeme v menu Bleskový přehled (najdeme v zeleném poli Můj T-Mobile v tzv. Rychlých odkazech). Nejdůležitější informace jsou k dispozici hned po načtení stránky Bleskový přehled – tarif, délka smlouvy, nastavení datových služeb a stav čerpání limitu. Další služby je možné si zkontrolovat buď v nabídce grafem útraty nebo v menu na pravé straně stránky.

Co se může hodit?

Pokud si přes ústředního administrátora aktivujete službu Moje útrata, je možné sledovat na Můj T-Mobile čerpání volných jednotek (volných minut a sms). Nedoporučujeme tuto službu využívat ke zjišťování průběžné útraty. Služba je zpoplatněna a informační sms neodpovídá cenám služeb v STS.

Mohu si v Můj T-Mobile měnit služby?

Ne, drtivá většina aktivací služeb či jejich deaktivace lze pouze přes systém skautIS. K těmto zásahům nemáte oprávnění. Pakliže by Vám přecejen povedlo a systém nahlásil, že změna byla úspěšná provedena, ve skutečnosti provedena není. Požadavek je odeslán k pracovníkům T-Mobile a Ti se pak spojí s naším administrátorem a požadují autorizaci požadavku. V Můj T-Mobile si ale můžete měnit nastavení jako je např. služba kde je…, postm@n nebo záloha dat. Pokud si chtete nechat aktivovat službu, která není v systému skautIS, stačí napsat administrátorovi STS na telefony@skaut.cz a bude aktivována.

Co když zjistím, že služby na Můj T-Mobile neodpovídají těm ve skautISu?

Bohužel i toto se může stát neb všude pracují lidé a né stroje. Snažíme se v pravidelných měsíčních intervalech kontrolovat data skautISu a T-Mobile, ale je možné, že objevíte nesrovnalost. V takovém případě kontaktujte hlavního administrátora na e-mail telefony@skau­t.cz. Administrátor prověří, zda došlo ke objednání/zrušení služby a požadavek zpětně reklamuje.

Mohu si z t-zones stahovat vyúčtování?

Vyúčtování je sice na stránkách k dispozci, ale v plné výši. Nejsou v něm zobrazovány slevy STS (volání zdarma, snížené paušály a služby atd) a to vše bez DPH.

 

V případě potřeby je k dispozici naše administrátorka Jana Hořáková tel. číslo 734 796 339, e-mail telefony@skaut.cz

 

logo

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Klíčové výrazy

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.
  Nahlásit chybu