....

Chyba na stránce: Hledá se: Junior online marketingový specialista na skautskou appku - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/organizace/dalsi-instituce/tdc/3247-hleda-se-junior-online-marketingovy-specialista?autologin=1"

TISKOVÉ A DISTRIBUČNÍ CENTRUM

Posláním Tiskového a distribučního centra Junáka (TDC) je podporovat činnost běžných organizačních jednotek plněním úkolů, které přesahují jejich možnosti, a to zejména: zajištění vydávání, distribuce a prodeje knih, časopisů, propagačních materiálů a jiných publikací, provoz a rozvoj internetových a komunikačních nástrojů Junáka, zajištění celostátních projektů a akcí a dále zajištění aktivit souvisejících s propagací Junáka.

Hledá se: Junior online marketingový specialista na skautskou appku

Získej zkušenost z online marketingu. Nejen pro CV, ale pro celý život. Pomoz nám dostat nadějnou skautskou appku do světa. A dosáhni titulu growth hackera po boku zkušených lidí z praxe! Jedná se o neplacenou stáž pro aplikaci Hopskoč (Tiskové a distribuční centrum Junáka).

Staň se součástí ambiciozní vize

Budou dnešní děti vzpomínat na dětství s tabletem v ruce, nebo s rodiči? My se snažíme o to druhé. Pomáháme rodičům s všestranným rozovejm dětí. Skrze společné hry a aktivity v aplikaci HopSkoč. Tak, aby měli rodiče aktivity kdykoliv při ruce. Každý den 1 novou hru, kterou si mohou s dětmi zahrát.

Aplikace už má za sebou první velké úspěchy

Aplikaci podpořila nadace Vodafone. V HitHit kampani jsme nasbírali finance na vývoj Android aplikace, která již úspěšně běží a každým dnem přibývají noví zájemci o její užívání.

Dalších úspěchů už budeš součástí i ty

Máme velké cíle. Chceme pomoct alespoň 1000 rodičů najít k aplikaci cestu a nasbírat finance na vývoj aplikace pro Iphone. A ty toho budeš součástí! Máš na to 2-3 měsíce, lépe 3. Každý týden aspoň 10h, lépe 15. Tj. každý den 2, lépe 3hodiny. Čím víc času do toho dáš, tím víc si odneseš. To je jasné.

Jak na to půjdeš

Naučíš se, co je to marketingový výzkum. Skrze systematické aktivity, které budeš průběžně vyhodnocovat, budeš přicházet na funkční způsoby oslovování nových zákazníků, rodičů, nových uživatelů aplikace.

Prakticky do rukou dostaneš všechny nástroje, které máme k dispozici

  • Rozeběhnutý Facebookový účet
  • Nastavené email-marketingové kampaně
  • PPC nástroj - Google Adwords s dostatečně velkým budgetem :)
  • Google Analytics pro měření výsledů marketingových aktivit
Že nám něco chybí? K dispozici je ti tvá fantazie a celý internet!

Koho přesně hledáme:

Samostatného, nadšeného, kreativného a zodpovědného člověka s tahem na branku: nepotřebuješ vést za ruku, ale dokážeš sám vyřešit problém, když se objeví. Na druhou stranu si dokážeš říct o pomoc, když se nedokážeš hnout z místa. Důležitý je pro tebe výsledek odvedené práce spíš, než to, kolik hodin jsi odpracoval. Je pro tebe důležitý smysl práce a hlavně si v práci dokážeš najít smysl i sám pro sebe.

Důležité také je, že ti není cizí:

  • psaní kratších textů, co mají hlavu a patu (a správně y/i)
  • marketing, prodej a přímý kontakt se zákazníky
  • práce se zpětnou vazbou a rychlé učení se z chyb

Co za tu námahu, krev, pot a slzy? :P

  • 1-2h mentoringu od zkušených lidí z praxe týdně
  • okamžitá zpětná vazba - víš, zda to děláš dobře nebo špatně
  • vlastní vybudovaná know-how databáze funkčních přístupů pro dnešní svět online-marketingu
  • pracovní zkušenost, po které rád čapne každý budoucí zaměstnavatel

Co když to půjde dobře?

  • získáš motivační odměnu navázanou na konkrétní úspěchy
  • v případě dobrých výsledků dostaneš nabídku na další, placenou spolupráci
  • odneseš si reference a doporučení pro budoucí zaměstnavatele
  • … a hlavně: Bude tě to bavit.

A o takovou práci přece stojíš! :) Rezonuje to? Tak neváhej a napiš na tdc@skaut.cz. Čekáme na email od studentů/studentek, matek/otců na rodičovské, ale i kohokoliv dalšího se zájmem naučit se a prakticky si osahat nový obor. 

Tomáš Slavík - Fred
ředitel TDC

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 264x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Klíčové výrazy

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu