....

Chyba na stránce: Jak se vám líbí? Ohodnoťte PF 2015 a produkty k Betlémskému světlu - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/zpravodajstvi/1582-dotaznik-produktu-z-konce-roku-2015?autologin=1"

Jak se vám líbí? Ohodnoťte PF 2015 a produkty k Betlémskému světlu

Jak se vám líbí? Ohodnoťte PF 2015 a produkty k Betlémskému světlu

Chcete se spolupodílet na propagaci skautských PF 2016 a produktů k Betlémskému světlu 2015? Dejte si několik minut času a ohodnoťte kvalitu, originalitu a funkčnost propagačních produktů z konce roku 2014. Vaše zpětná vazba nám velmi pomůže s přípravou nových promo kousků tak, aby co nejvíce sloužily vkusu a potřebám skautů a skautek. Jděte na DOTAZNÍK a přidejte své postřehy a nápady.

Co budete hodnotit?

Především jde o papírové a elektronické PF 2015, ale také o video a předměty k Betlémskému světlu 2014. Pokud máte pocit, že se k tomu mohou vyjádřit také vaši známí, sdílejte s nimi tento článek.

PF 2015

Papírové PF jsme pojali interaktivně (forma skládání) a s motivem přírody a dobrodružství (do nového roku 2015 jsme přáli hvězdné nebe nad hlavou a přátelé na dosah) - složením tak vznikl 3D objekt, který si mohl příjemce vystavit (náhled). Oproti tomu PF elektronické, resp. online PF bylo 2D hrou, při které hráči zjišťovali, co vše skauti a skautky zažívají na schůzkách, výpravách či táborech a pomocí šipek sbírali s animovaným skautem v herním poli jednotlivé zážitky (náhled).

Video a předměty k Betlémskému světlu 2014

Video se točilo ve starých pražských uličkách u Karlova mostu, bez sněhu, ale zato s vánoční romantickou atmosférou. A i když mráz byl silný, nadšení, kterému děti propadly u natáčení, nevyprchalo ani při několikrát opakovaných scénách. Video najdete na YOUTUBE a na oficiálním FACEBOOKU Junáka.

Dále se rozvinula debata k propagačním předmětům k Betlémskému světlu (článek na křižovatce), zvláště ohledně kalendáříků versus záložek a nebo nových předmětů. K tomu máte možnost se v dotazníku také vyjádřit. Využijte ji, abychom mohli pro příští rok připravit co nejlepší propagační předměty. Děkujeme.

Odkaz na DOTAZNÍK: http://goo.gl/forms/iOu45FMVjq


Za komunikační tým Junáka,
Renata Veve Hladná

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 583x

Práce s článkem

1
kladných hlasů

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu