....

Chyba na stránce: Kde bude HelpDesk 2017? Hledáme pořadatele! - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/zpravodajstvi/2521-kde-bude-helpdesk-2017?autologin=1"

Kde bude HelpDesk 2017? Hledáme pořadatele!

Kde bude HelpDesk 2017? Hledáme pořadatele!

Připravuje celostátní akci určenou pro vedení středisek HelpDesk 2017 a nyní hledáme pořadatele - tým lidí, který zajistí zázemí akce. Zejména vhodné prostory, technickou podporu lektorům i účastníkům, včetně ubytování, stravování a doprovodného programu. My zajistíme program, lektory, propagaci, web a on-line registraci účastníků.

HelpDesk 2017

  • je pravidelná akce určená pro celé vedení středisek, okresů i krajů.
  • bude zaměřen na dovednosti související s řízením jednotky, personalistiku, mezilidské vztahy, koncepční myšlení, ale i plánováním, vedení porad, podpora výchovných zpravodajů, apod.; část budou moci ovlivnit i účastníci
  • předpokládaný termín je  26. - 28. 5. 2017

Co bude tým zázemí zajišťovat

  • ubytování pro 200-300 lidí
  • centrální stravování pro účastníky a servis 200-300 lidí
  • pitný režim po celý den (čaj, voda...)
  • potřebné vybavení na programy (dataprojektory, flipy a další dle požadavků lektorů) prostor na vylepení letáků kurzů apod.
  • registraci lidí po příchodu
  • společenský večer

Požadavky na místo konání

  • místo je dobře dopravně dostupné z různých částí ČR, je možné, aby se tam dopravilo najednou větší množství lidí
  • součástí nebo v blízkosti je možné ubytování v zákl. podmínkách v počtu výše uvedeném, od pá do neděle
  • je zde společný prostor, kde se mohou setkat všichni pohromadě (nepředpokládá se významná část takto organizovaného programu, ale min. na zahájení apod. je toto třeba)
  • v průběhu dne je k dispozici 8-12 menších místností, kde mohou probíhat programy
  • dále místo na průběžné setkání (čajovna)
  • místo pro organizační tým, místnost pro lektory, umístění prodejny, ... 

Pokud uvažujete o pořádání akce, kontaktujte nás do 30. září 2016 a domluvíme se jak dál. Máte tak možnost mít HelpDesk na dosah. Pozvat k vám ostatní skauty z celé republiky a vyzkoušet si spolupráci na celostátní akci s naší podporou.

Případným zájemcům nabízíme samozřejmě možné konzultovat jednotlivé podmínky a rádi zodpovíme vaše další dotazy. Pokud o uspořádání uvažujete a potřebujete víc času na projednání, dejte nám prosím vědět a domluvíme individuální termín.
 

Za přípravný tým se na spolupráci těší

Ludmila Hobzová - Lída

Kancelář ústředí Junáka, 116 47  Senovážné náměstí 24,
e-mail: ludmila.hobzova@skaut.cz,

telefon: 234 621 284, mobil: 776 720 220 (STS) 

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 879x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Diskuse o článku

1 Názor
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu