Ekonomika a nemovitosti
Pokud vás zajímají informace z oblasti hospodaření, můžete se kouknout na stránku Finance a hospodaření, nechat si posílat hospodářské novinky z Křižovatky či se přidat do facebookových skupin spravovaných dobrovolníky (o hospodaření, nemovitostech či fundraisingu).
Dotazy můžete směřovat na e-mail ekonomicke@skaut.cz
Oficiální poštu posílejte na kancelar@skaut.cz

Olga je odpovědná za oblast hospodaření a získávání finančních prostředků na chod organizace.
Mimo ústředí působí v týmu LŠ Plšík a v revizní komisi kraje Praha, je garantkou OČK hospodaření.

Finančnímu managementu v neziskovém sektoru se věnuje od roku 2009. V Kanceláři má na starost vedení ekonomických agend, mezi než patří správa rozpočtu organizace i jednotlivých projektů, dohled nad dotacemi a jejich přerozdělování do organizačních jednotek a hospodaření Velkých akcí. Dále daně, účetnictví a pojištění. Spolupracuje na přípravě nových projektů a jiných fundraisingových aktivit. Můžete se na ní obracet s dotazy ohledně dotací.

Petra má na ekonomickém oddělení na starosti vyúčtování skautských vzdělávacích akcí, správu a proplácení cestovních příkazů, přípravu podkladů pro účetní a vedení pokladny. Kromě toho se administrativně podílí na projektu OPVVV.

Zuzka komunikuje s organizačními jednotkami ohledně ekonomických záležitostí. Jedná se především o dotace (podávání žádostí, jejich vyúčtování a veškeré dotazy spojené s problematikou dotací) a možnosti zapůjčení či darování finančních prostředků z Fondu nemovitostí.

David radí jednotkám ohledně pojištění, zajišťuje administraci projektů a pomáhá pobočným spolkům s přípravou, realizací a ukončení investičních projektů. Vede investiční projekty pod ústředím.
Mimo ústředí se podílí na vedení vodního koedukovaného oddílu vlčat a světlušek a vede začínající společenství mladších roverů.
Ani ve volném čase se nezvdaluje od vody a můžete jej potkat u řeky nebo rybníka s rybářským prutem.

Bára pomáhá zajišťovat vícezdrojové financování organizace. Nastavuje a rozvíjí dárcovství, pečuje o dárce. Má na starosti dárcovské kampaně ústředí. Může pomoci střediskům rozvíjet fundraising nebo grantové projekty

Ještěr řeší agendu spojenou s nemovitostmi Junáka. Původně se věnoval vyhledávání a nákupu pozemků na tábořiště pro brněnská střediska a rekonstrukci Kaprálova mlýna. Získané zkušenosti dnes využívá v rámci celé organizace. Předsedá komisi Fondu nemovitostí.

Bláňa se stará se o účetnictví Junáka - českého skauta a vede personální agendu zaměstnanců Kanceláře ústředí.

Korunka se zaměřuje na definici potřeb členů revizní komise pro jejich výkon, tvorbu a revizi metodických materiálů, vybudování systému vzdělávání revizorů. Na starosti má i tvorbu pravidelných informačních balíčků pro členy revizních komisí - střípky pro revizory.