Jak se přihlásit ke Skautské telefonní síti (STS)
Návod na přihlášení a přechod k STS pro jednotlivce
Po přihlášení do skautského informačního systému skautIS v agendě "Služby > STS" zájemce přečte a odsouhlasí pravidla/podmínky služby STS. Každému, kdo odsouhlasí pravidla/podmínky služby, bude ve skautISu zobrazen platný kód potřebný k objednání služby.
Na webu vodafone.cz/skaut vložíš kód získaný ve skautISu a následně v objednávacím formuláři zvolíš, o jakou službu nebo služby máš zájem (předem si ji vyberte z našeho ceníku ). Vyplníš kontaktní informace (na tebe, nelze dát kontakt na člena rodiny) a požadavek odešleš.
Objednávkový formulář není dokonalý, ale neboj - podstatná je právě až objednávka po telefonu - viz dále. Operátor obslouží pouze dospělého člena naší organizace, pokud zavolá někdo jiný, nebude obsloužen, i kdyby měl kód. Pokud by někdo neoprávněný získal služby STS, budou mu (slevy) při nejbližší kontrole odebrány. POkud přecházíš od jiného operátora, ideálně rovnou vyplň i kód přenosu
V nejbližších dnech tě pak telefonicky kontaktuje pracovník Vodafone, zkontroluje vložené údaje a dořeší s tebou vše potřebné k brzké aktivaci služeb.
Vodafone ti poštou zašle novou SIM kartu, prostřednictvím SMS administrátorské heslo a termín zahájení služby. Den před zahájením služby zasílá Vodafone další SMS připomínající, že následující den dojde k ukončení služby u stávajícího operátora. Ideálně večer před portací vyměň SIM a ráno po aktivaci ještě restartuj telefon.
Výše uvedené platí v případě přechodu k Vodafone od jiného operátora. V případě přistoupení k STS službám ze sítě Vodafone bude postup jednodušší, nebude třeba měnit SIM apod.
Jsem připojen. Co ještě bych měl vědět a nastavit?
Tvé administrátorské heslo použij po aktivaci služeb na www.vodafone.cz/muj. Zde donastavíš další možné preference pro všechna svá čísla a zde také najdeš vše ohledně svého pravidelného vyúčtování služeb. Změny nastavení řešíš v samoobsluze, případnou změnu základního tarifu nebo datového balíčku proveď na webu www.tam.je/zamezmena (jen takto získáš přístup ke zvýhodněným cenám).
Každý skaut využívá STS svým jménem, má tak vlastní na dálku uzavřenou smlouvu s Vodafone a platí sám přímo oprátorovi vystavené měsíční faktury. Faktury Vodafone nahrává do Samoobsluhy, o čemž vždy informuje prostřednictvím SMS. V Samoobsluze je možné nastavit automatickou platbu inkasem. Po úspěšném zaplacení Vodafone opět notifikuje prostřednictvím SMS zpráv.
Upozorňujeme, že Vodafone nemá fakturační období podle kalendářních měsíců - každý ho má nastavené jinak (zjistíš v samoobsluze a na vyúčtování). Pokud tedy tvé fakturační období končí např. 4. v měsíci, pak dostáváš fakturu za spotřebu do tohoto data a takto jsou čerpány i volné jednotky.
V Samoobsluze doporučujeme každému vypnout automatický dokup dat (nastavit na hodnotu 0), dále zrušit hlášku o volání do cizí sítě (do všech voláme za stejné ceny, nemá tak smysl a jen obtěžuje). Chceš-li platit inkasem, snadno zde nastavíš a získáš pokyny pro svoji banku. Pokud máš tarif bez internetu, doporučujeme data v Samoobsluze deaktivovat, jinak je při pokusu o čerpání dat vždy účtován denní balíček.
Pokud něco nefunguje, jak má, a řešení se nepodařilo najít na stránce Časté dotazy, kontaktuj prosím přímo Vodafone:
- telefon: 800 777 791 (v pracovní dny od 8:00 do 17:00)
- e-mail: zamepece@vodafone.cz
V případě, že máš dotaz či podnět, který není určen Vodafone a týká se STS, kontaktuj skautskou administrátorku Janu na tel.: 734 796 339 nebo e-mailem: telefony@skaut.cz .
Pro organizační jednotky platí jiný postup
Pokud by některá skautská organizační jednotka měla zájem o firemní telefonní čísla napsaná přímo na jednotku bez další přefakturace konkrétním lidem, kontaktujte nás prosím na telefony@skaut.cz . Zajistíme přípravu smlouvy, kterou jednotka přistoupí k hlavní rámcové smlouvě. Operátor Vodafone pak bude čísla fakturovat přímo jednotce. Správu nastavení jednotlivých čísel si jednotka následně řeší sama pomocí administrátorského hesla v samoobsluze Můj Vodafone .
Přidávání a portaci takovýchto služeb řešte prostřednictvím naší ústřední administrátorky STS na telefony@skaut.cz .