Formuláře k pojištění
V případě, že nastane pojistná událost je třeba ji neprodleně nahlásit pojišťovně.
POJIŠTĚNÍ MAJETKU - Hlášení pojistné události
- Škodu by měla nahlašovat osoba, která zná nejlépe detaily pojistné události.
- Škodu (pojistnou událost) je třeba co nejdříve nahlásit na ústředí – tel. 234 621 240 nebo e-mail kancelar@skaut.cz.
- K pojistné události je nutné do 3 dnů od jejího zjištění vyplnit hlášení škodní události z pojištění majetku.
- Vyplněné oznámení zašlete na adresu kancelar@skaut.cz .
- S pojišťovnou komunikujeme prostřednictvím zprostředkovatele pojištění – společnosti Respect. V případě rozsáhlejších škod pojišťovna na místo vysílá likvidátora.
Dodatečně bude potřeba doložit:
- Zprávy hasičů či policie jako doklady upřesňující příčinu a odhad škody.
- Fotodokumentaci nebo videozáznam dokumentující rozsah poškození. V případě vloupání je vždy nutné přivolat policii, která zajistí zdokumentování místa.
- Doklady prokazující hodnotu poškozeného majetku, popř. faktury za opravu nebo obnovu majetku, na základě kterých pojišťovna stanoví výši pojistného plnění.
ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ - Hlášení pojistné události
- Pojišťovna upřednostňuje nahlášení události do 14 dnů, ale je to možné i později. Čím dříve událost nahlásíš, tím dříve dojde k výplatě pojistného plnění.
- Nahlášení se provádí přes formulář , který je možné vyplnit elektronicky, nebo v papírové podobě.
- Předem vyplněno je číslo smlouvy a IČ s názvem hlavního spolku.
- První list je nutné podepsat statutárem jednotky pořádající akci, na které k úrazu došlo.
- Druhý list podepisuje pojištěný, u dětí zákonný zástupce.
Originál vytištěného a podepsaného formuláře s přiloženou kopií zdravotnické dokumentace pošli pojišťovně na adresu:
Generali Pojišťovna, a.s.
Likvidace PU – život
P.O.Box 151
657 51 Brno
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI - Hlášení pojistné události
Bezprostředně po vzniku škody můžeš kontaktovat krizovou linku Junáka – českého skauta na tel. 737 205 520. Škodu ale musíš nahlásit především pojišťovně, která může na místo vyslat likvidátora na prohlídku. Hlášení je možné několika způsoby:
- Vyplnění dotazníku na stránkách pojišťovny Generali (jen pozor, vyplněné údaje se ti nikam neuloží, doporučujeme proto uložit si print screen vyplněných údajů před odesláním).
- Vyplněný dotazník můžeš vytisknout a zaslat na adresu pojišťovny - Generali Česká pojišťovna a. s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno.
- Osobně na kterékoli pobočce pojišťovny Generali.
- Telefonicky na lince klientského servisu pojišťovny Generali - tel. 244 188 188.
- Škodu může nahlásit i jiná osoba.
Budeš potřebovat tyto údaje:
Číslo pojistné smlouvy: 2958481190.
Pojistník: ČRDM (nepovinný údaj).
Pojištěný: osoba odpovědná za vznik škody (konkrétní vedoucí, činovník). Škodu může nahlásit i jiná osoba, v tom případě je třeba zvlášť uvést osobu hlásící škodnou událost a pojištěného.
Údaje poškozeného, tedy toho, komu byla způsoben škoda.
Rozsah škody – raději si vše ještě na místě zdokumentuj (vyfoť, natoč, sepiš rozsah poškození, vezmi si kontakt na poškozeného a na svědky apod.).